Som tidl. CMO, COO og eCommerce Director i startups og scale-ups, har jeg været med til at bygge forretninger, som omsætter for +100 mio. DKK om året, uden at skulle ansætte et hav af nye kollegaer.
Det kan bl.a. lade sig gøre i dag, ved at lade teknologien arbejde for sig, med de rette systemer.
Jeg har erfaring med en bred række software inden for eCommerce, som dækker helt fra ERP, PIM, WMS, CMS og en masse andre fancy forkortelser.
Jeg tror ikke på, at man i dag bør vælge (eller udviklee) ét system som kan alt, som f.eks. Business Central, men at man i højere grad vælger SaaS tools direkte fra hylden, som er forholdsvis plug and play og integreres med hinanden.
På den måde, får man et værktøj, som er specialiseret i hver sin disciplin, som altid er opdateret og yder servicen. Dermed undgår man også at skulle tilpasse (udvikle og bruge penge på) sit custom BC projekt, når der kommer ny lovgivning inden for en af disciplinerne, da det enkelte SaaS tool er nødt til at leve op hertil.